صنایع غذایی 5. مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در امریکا چه عاملی رضایت مشتریان و تعامل رفتاری آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد؟
نوشته شده توسط : زپو

 صنایع غذایی 5. مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در امریکا  چه عاملی رضایت مشتریان و تعامل رفتاری آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد؟


مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در امریکا چه عاملی رضایت مشتریان و تعامل رفتاری آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد؟
چکیدهاین بررسی ها درک مشتریان امریکایی را نسبت به رستوران های چینی در کشورشان نشان می دهد و از روش های تحلیلی عملکرد - اهمیت (IPA) استفاده می کند.این مطلعات همچنین به بررسی این موضوع می پردازد که چه ویژگی هایی در ارتباط با رستوران های چینی , رضایت مشتریان و تعامل رفتاری مشتریان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد. IPA نشان داده است که نظافت محیط و سرویس منظم دو نمونه از موارد کلیدی می باشند که رستوران های چینی می توانند در این زمینه ترقی داشته باشند. علاوه بر این طعم غذا و دستری به خدمات به عنوان مشخصه های اصلی برای موفقیت رستوران های چینی می باشند. در مجموع این بررسی ها نشان می دهد که کیفیت غذایی , دسترسی به خدمات و نظافت محیط سه نمونه از مشخصه های کلیدی برای ایجاد رضایت مشتریان و تعامل رفتاری مثبت در آن ها می باشد. مدیران رستوران های چینی می بایست منابع محدود خود را به طور منطقی به ویژگی های مربوط به آن رستوران اختصاص دهند و این فرایند می بایست براساس مشارکت آن ها برای رضایت مشتریان و مقاصد رفتاری آن ها باشد. 

خرید و دانلود  صنایع غذایی 5. مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در امریکا  چه عاملی رضایت مشتریان و تعامل رفتاری آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد؟






:: برچسب‌ها: رستوران های چینی در امریکا , رستوران های چینی , رضایت مشتریان , تعامل رفتاری , تحت تاثیر , Chinese restaurants , Chinese restaurants in the U , S , , customer satisfaction , behavioral intentions , مقاله انگلیسی صنایع غذایی با ترجمه فارسی , مقاله انگلیسی صنایع غذایی با ترجمه , مقاله انگلیسی صنایع غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: